loading...
خرید سی دی آموزش
فروشگاه اینترنتی بازدید : 16 جمعه 14 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
آموزش اسکیت به صورت مقدماتی تا حرفه ای اورجینال

آموزش اسکیت به صورت مقدماتی تا حرفه ای اورجینال

دسته نرم افزار آموزشی زیردسته ورزشی

من مربی رسمی اسکیت جمهوری اسلامی
(۲۹۰/۳۰۷۱(شماره شناسایی)
و فیلم آموزش اسکیت به صورت حرفه ای را به تمامی شاگردان و مربیان پیشنهاد میکنم

نرم افزاری کاملا مالتی مدیا شامل:
* فیلم های آموزشی
* تکنیک ها و مهارتهای کنترلی
* تکنیک ها و مهارتهای حرکتی
* تکنیک ها و مهارتهای سرعتی
*تاریخچه ی اسکیت ایران و جهان
*مطالب خواندنی پیرامون ورزش اسکیت
* و …
***آموزش توسط کارشناسان و قهرمانان اروپا
+تمرینات تقویت عضله پا
++ تمرینات تعادل حرفه ای
+++ تمرینات سرعت به صورت کاملا حرفه ای
++++ تمرینات اوج و شتاب گرفتن با اسکیت
و … همه و همه در” پک آموزشی حرفه ای اسکیت

+

برای دیدن مسابقات جهانی ۲۰۱۰ تورینو اسکیت روی یخ با کیفیت ایینه ۳ سی دی مخصوص کامپیوتر برای علاقمندان به این ورزش فراهم شده است .
این دوره از مسابقات با کیفیت بسیار بالایی نسبت به دوره های دیگر برگزار شده بود
لحظات هیجان و اوج هنرنمایی ورزشکاران رشته اسکیت روی یخ را در این مجموعه ببینید
کیفیت ایینه ..
عکس مجموعه تزیینی می باشد.

اورجینال
شماره مجوز: 155/891171





فروشنده: اصفهان شاپ

قیمت: 8,600 تومان

درصد :50

روش خرید: برای خرید آموزش اسکیت به صورت مقدماتی تا حرفه ای اورجینال، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید آموزش اسکیت به صورت مقدماتی تا حرفه ای اورجینال

فروشگاه اینترنتی بازدید : 20 جمعه 14 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
آموزش تیراندازی با كمان

 آموزش تیراندازی با كمان

دسته نرم افزار آموزشی زیردسته ورزشی

آموزش تیراندازی با كمان



2 DVD

8500 تومان


دارای بسته بندی اورجینال


آموزش تصویری

قابل استفاده در كلیه دستگاه های خانگی و كامپیوتر


این مجموعه شامل 2 دی وی دی و دارای محتوای زیر است:

دی وی دی 1 شامل فیلم مسابقات تیراندازی با كمان

دی وی دی 2 شامل:

تاریخچه ورزش تیراندازی با كمان

حركات و تمرینات مفید ورزشی برای كمانداران

مراحل تیراندازی

عضلات درگیر در تیراندازی

انتخاب كمان مناسب

نحوه صحیح تنظیم كمان

نحوه صحیح در دست گرفتن كمان

نحوه صحیح پرتاب تیر

نحوه صحیح ایستادن در تیراندازی با كمان های مختلف

تنظیمات ناكینگ پوینت

انتخاب طول تیر و نصب سر تیر

قوانین داوری

ژورنال شركت های معتبر در زمینه عرضه تجهیزات این ورزش

كلیپ ها و تصاویر آموزشی

و سایر مطالب مفید آموزشی

كلیه محصولات فروشگاه دارای ضمانت می باشد و در صورتی كه محصولی مشكلی داشته باشد نسخه تعویضی در اسرع وقت مجددا ارسال می شود

فروشنده: فروشگاه هدف

قیمت: 8,500 تومان

درصد :50

روش خرید: برای خرید آموزش تیراندازی با كمان، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید  آموزش تیراندازی با كمان

فروشگاه اینترنتی بازدید : 9 جمعه 14 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
مجموعه حرکات ورزشی مخصوص افزایش قد

مجموعه حرکات ورزشی مخصوص افزایش قد

دسته نرم افزار آموزشی زیردسته ورزشی

مجموعه حرکات ورزشی مخصوص افزایش قد
در مرحله اول فارغ از میزان سن شما ، رشد قدتان آغاز خواهد شد ! ! ! ! !
شاید کمی تعجب کرده باشید ولی 100 % فارغ از سن شما این رشد در قد شما رخ خواهد داد . برای توضیح بیشتر باید گفت، بیش از 95 % مردم بی آنکه خبر داشته باشند ، خمش و قوسی در ستون فقرات خود دارندو همچنین قسمت کمر آنها نیز دارای گودی و فرو رفتگی بیش از حد طبیعی می باشد .

اگر روشی وجود داشته باشد که این خمیدگی در ستون فقرات و گودی کمر اضافه را از بین ببرد وگودی کمر را به حد طبیعی خودبرساند ، 100% به میزان قابل توجهی ( حد اقل 3 سانتیمتر ) قد شما بلند تر خواهد شدو این از لحاظ پزشکی به طور قطع تائید شده است . پس حد اقل 3 سانتیمتر رشد قد شمافارغ از سنتان رخ می دهد ! اما در مرحله دوم ، همین حرکات که به طور موضعی انجامخواهد شد و تآثیر بسیار زیادی بر روی مفاصل و استخوانهای خاص دارد ، با تحریک هورمون رشد در قسمتهای خاص و حساسی از بدن ، و تراکم استخوانی در طول ( کشیدگی استخوان در طول ) باعث افزایش قد شما خواهد شد . این اتفاق به سن شما وابسته است . مثلآ ما برای یک فرد 20 ساله ، موفقیت در این روش را حداقل 6سانتیمتر در نظر میگیریم چرا که آمار به دست آمده این را نشان می دهد . برایافراد بالای 20 سال و کمتر از 25 سال حد اقل رشد قد 4 سانتیمتر خواهد بود و برایبالاتر از 25 سال ، ما حد اقل رشد 3 سانتیمتر را تضمین خواهیم نمود . البته شاید سوال در ذهن شما این باشد که در سنین نوجوانی چه ؟ باید گفت انجام این حرکات درسنین نوجوانی می تواند تا 10 سانتیمتر در مدت 2 یا 3 سال در میزان رشد قد شما تآثیربگذارد .

فروشنده: میلاد

قیمت: 13,800 تومان

درصد :50

روش خرید: برای خرید مجموعه حرکات ورزشی مخصوص افزایش قد، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید مجموعه حرکات ورزشی مخصوص افزایش قد

فروشگاه اینترنتی بازدید : 10 جمعه 14 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
جدیدترین و کاملترین پکیج افزایش قد در سال 2010

جدیدترین و کاملترین پکیج افزایش قد در سال 2010

دسته نرم افزار آموزشی زیردسته ورزشی

جدیدترین و کاملترین پکیج افزایش قد در سال 2010



افزایش قد تا 15 سانت


خانم ها و آقایان دیگر نگران کوتاهی قد خود نباشید زیرا فقط با روزی یک ساعت تمرین می توانید به قد دلخواه خود برسید.

* بدون نیاز به جراحی و دارو *


این کیت با ارزش برای گروه سنی بین 10 الی 35 سال مورد استفاده قرار می گیرد و شامل یک کتابچه ترجمه شده به فارسی در 46 صفحه و 4 عدد سی دی تصویری VCD (قابل پخش در کامپیوتر و دستگاههای پخش سی دی) می باشد.

توضیحات این مجموعه بصورت ورزش طی CD های تصویری توسط مربیان اروپایی ارائه شده است.دوره درمان 40 روز الی 2 ماه است و میزان افزایش قد بین 8 الی 15 سانت می باشد.

پس از سالها تلاش و تحقیقات توسط محققین و متخصصین و ارائه نظریه های مختلف ، امروزه اثبات شده است که تمرینات مخصوص و مشخص ورزشی بهترین و موثر ترین روش برای افزایش قد می باشد .

بسیاری بر این باورند که افزایش قد تنها و تنها در سنین رشد امکان پذیر است ، البته این موضوع کمی جای بحث دارد . نه تنها در سنین رشد بلکه بعد از آن نیز تا حدود سن 35 سالگی هنوز این امکان وجود دارد که بتوان به میزان قابل ملاحظه ای قد خود را افزایش داد ، اما در این سنین دیگر با حرکات ساده ورزشی چنین مقصودی حاصل نخواهد گشت . تنها و تنها این امر توسط حرکاتی مخصوص و بسیار ساده امکان پذیر است .

بسیاری از مردم وقتی نا امید از افزایش قد خود به بعضی متخصصین مراجعه می نمایند ، با پیشنهاد های بسیار خطرناکی همچون عمل جراحی و .... که نه تنها بسیار خطرناک است بلکه هزینه های بسیار هنگفتی نیز دارد روبرو می شوند .

مشخصات محصول :
دوره تمرین 2 الی 3 ماه

افزایش ۱۰۰٪ تضمینی ۸ تا ۱۵ سانتی متری قد

مجموعه در 4 سی دی تصویری و دو جزوه 52 صفحه ایی

همراه با رژیم غذایی مناسب و آموزش کامل به صورت تصویری و کتبی

و نحوه استفاده درست محصول به همراه جدول قد و سایز در افراد مختلف

بدون محدودیت سنی

آموزش حاوی حركات خاص افزایش قد



مجموعه حرکات ورزشی مخصوص افزایش قد

در مرحله اول فارغ از میزان سن شما ، رشد قدتان آغاز خواهد شد ! ! ! شاید کمی تعجب کرده باشید ولی 100 % فارغ از سن شما این رشد در قد شما رخ خواهد داد . برای توضیح بیشتر باید گفت ، بیش از 95 % مردم بی آنکه خبر داشته باشند ، خمش و قوسی در ستون فقرات خود دارند و همچنین قسمت کمر آنها نیز دارای گودی و فرو رفتگی بیش از حد طبیعی می باشد . اگر روشی وجود داشته باشد که این خمیدگی در ستون فقرات و گودی کمر اضافه را از بین ببرد وگودی کمر را به حد طبیعی خود برساند ، 100% به میزان قابل توجهی ( حد اقل 3 سانتیمتر ) قد شما بلند تر خواهد شد و این از لحاظ پزشکی به طور قطع تائید شده است . پس حد اقل 3 سانتیمتر رشد قد شما فارغ از سنتان رخ می دهد ! اما در مرحله دوم ، همین حرکات که به طور موضعی انجام خواهد شد و تآثیر بسیار زیادی بر روی مفاصل و استخوانهای خاص دارد ، با تحریک هورمون رشد در قسمتهای خاص و حساسی از بدن ، و تراکم استخوانی در طول ( کشیدگی استخوان در طول ) باعث افزایش قد شما خواهد شد . این اتفاق به سن شما وابسته است . مثلآ ما برای یک فرد 20 ساله ، موفقیت در این روش را حداقل 6سانتیمتر در نظر می گیریم و آن را تضمین می کنیم . چرا که آمار به دست آمده این را نشان می دهد . برای افراد بالای 20 سال و کمتر از 25 سال حد اقل رشد قد 4 سانتیمتر خواهد بود و برای بالاتر از 25 سال ، ما حد اقل رشد 3 سانتیمتر را تضمین خواهیم نمود . البته شاید سوال در ذهن شما این باشد که در سنین نوجوانی چه ؟ باید گفت انجام این حرکات در سنین نوجوانی می تواند تا 10 سانتیمتر در مدت 2 یا 3 سال در میزان رشد قد شما تآثیر بگذارد


این مجموعه برای خانمهای باردار هم هیچ ضرری ندارد و از طرف وزارت بهداشت ژاپن تائید شده است.
تهیه مجموعه بالا به تمامی خانمها و آقایانی که برای زیبایی اندام خود تلاش می کنند توصیه می شود

رژیم غذایی :

این مجموعه به همراه برنامه صحیح استفاده از مواد غذایی مناسب در طول دوره درمان طراحی گردیده است




آیا ارسال اطلاعات شخصی از قبیل وزن ، قد ، سن ، سن پدر و سن مادر احتیاج است ؟

خیر ، ما جدول كلی قد و سایز را برای شما در كاتالوگ ارسال نموده كه اگر شخص دیگری در منزل تمایل به استفاده از مجموعه را داشت احتیاجی به سفارش مجدد مجموعه طبق مشخصات فردی خود نداشته باشد.





برای سفارش مجموعه كافی است فرم سفارش پستی را تکمیل نمائید و آن را از طریق اینترنت ارسال نمائید . پس از بررسی سفارش شما ، مجموعه برای شما ارسال می شود . شما نیز پس از دریافت مجموعه كه شامل دو کاتالوگ به همراه 4 عدد CD تصویری مکمل ، مبلغ مجموعه را که 16000 تومان می باشد به همراه هزینه پستی که حدود 2000 تومان می باشد به مآمور پست تحویل دهید !

معمولآ سفارش شما 3 تا 7 روز بعد از ارسال فرم سفارش به دست شما میرسد و شما میتوانید در این فاصله با مراجعه به همین سایت از وضعیت مرسوله خودتان و اینکه در چه مرحله ای از ارسال است ، مطلع شوید !

بعد از ارسال سفارش از جانب شما ، به صورت اتوماتیک به شما کد رهگیری سفارش و باركد پستی داده می شود . این کد را جهت پیگیری سفارش خود تا زمان دریافت بسته نزد خود نگهداری نموده و برای مشاهده وضعیت از این سایت پیگیری نمایید .

فروشنده: فروشگاه سی دی

قیمت: 16,000 تومان

درصد :45

روش خرید: برای خرید جدیدترین و کاملترین پکیج افزایش قد در سال 2010، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید جدیدترین و کاملترین پکیج افزایش قد در سال 2010

فروشگاه اینترنتی بازدید : 20 جمعه 14 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
آموزش افزایش قد در منزل

آموزش افزایش قد در منزل

دسته نرم افزار آموزشی زیردسته ورزشی

معجزه ای در افزایش قد

آیا از كوتاهی قد خود رنج می برید؟

به راحتی و با جدیدترین روش ها قد شما بلند می شود

افزایش قد شما با جدیدترین و علمی ترین متد

روشهای ویژه ی چگونگی افزایش واقعی قد از 5 تا 10 سانتیمتر در 10 هفته

كاملترین روش آموزش تضمینی افزایش قد در دنیا

بدون استفاده از انواع داروهای شیمیایی و هورمونی زیان آور

حركات ورزشی خاص و 100در صد علمی

معجزه ای در افزایش قد

آیا به دنبال روش های واقعی وتضمینی برای افزایش قد خود هستید ؟

فرمول جادویی افزایش قد مناسب برای تمام سنین برای اولین بار در ایران

شما با این تمرین ها و نرمش ها بعد از مدت كوتاهی قد بلند می شوید

3 سی دی
روشهای ویژه ی چگونگی افزایش واقعی قد از 5 تا 10 سانتیمتر در 10 هفته كاملترین روش آموزش تضمینی قد در دنیا بدون استفاده از انواع داروهای شیمیایی و هورمونی زیان آور فرمول جادویی افزایش قد مناسب برای تمام سنین برای اولین بار در ایران این فرمول جادویی مؤثر ترین فرمول افزایش قد در كشور ژاپن می باشد كه تابه حال بیش از 1میلیون نفر از این روش بی نظیر كه پس از سالها تجربه و تحقیق متخصصین امر وآزمایش روی 5 هزار نفر مرد و زن در تمام سنین نتیجه گرفته اند و آن را به تمام كسانی كه از كوتاهی قد رنج می برند توصیه كرده اند.
جموعه ی بی نظیر از روش های افزایش قد فقط و فقط مبتنی بر یك سری حركات ورزشی خاص و 100در صد علمی می باشد

برای هر شخص و در هر مكانی امكان پذیر است و نتایج آن بسیار مشهود و شگفت انگیز است .

ما بهترین،كم هزینه ترین ، سالم ترین و مؤثر ترین راه را به شما نشان می دهیم و در این راه حافظ سلامتی شما به دور از داروهای زیان آور شیمیایی خواهیم بود.
میخواهم خیلی خلاصه و مفید در همین ابتدا بگویم قضیه چیست و قالش را بكنم و بعد اگر مایل بودید ادامه مطلب را بخوانید ؟

بر اساس نظر سنجی صورت گرفته در ژاپن از كسانی كه از این روش بهره برداند ،

37/4درصد

بالای10

سانتیمتر

افزایش قد داشته اند .

28/6در

صد بین 7

تا 10

سانتیمتر ،11/6

درصد بین 5

تا 7

سانتیمتر ،

14/3

درصد

بین 3 تا 5

سانتیمتر ،

5/3در

صد بین 3تا

1

سانتیمتر و

2/5

در صد هم هیچگونه افزایش قدی نداشته اند .

بله این روش ها

معجزه ای در افزایش قد هستند .امتحان آن كوچكترین ضرری برای شما نخواهد داشت

پس حتماً تجربه كنید !!!!
كامل ترین و جدیدترین روش آموزش تضمینی قد در دنیا بدون استفاده از داروهای مخرب

شیمیایی و هورمونی و زیان آور

برای افزایش قد برای تمامی سنین 15 تا 45 سال

معجزه ای در افزایش قد

نگران قد فرزندان خود هستید ؟؟؟

دیگر نگران نباشید!!

روش های ویژه علمی افزایش قد از 5 تا 10 سانتیمتر

مناسب برای تمام سنین

بدون استفاده از دارو های شیمیایی و هورمونی زیان آور

فروشنده: می شاپ2

قیمت: 4,000 تومان

درصد :50

روش خرید: برای خرید آموزش افزایش قد در منزل، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید آموزش افزایش قد در منزل

فروشگاه اینترنتی بازدید : 12 جمعه 14 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
آموزش موی تای

  آموزش موی تای

دسته نرم افزار آموزشی زیردسته ورزشی

آموزش موی تای

Muay Thai

دارای بسته بندی اورجینال

2 دی وی دی

7800 تومان


قابل استفاده در دستگاه های پلیر خانگی و كامپیوتر

زبان انگلیسی روان و قابل فهم

تصویری و گام به گام

هنر رزمی اصیل تایلندی با طرفداران بسیار زیاد و در حال افزایش مستمر

دفاع شخصی سنتی تایلندی

آموزش موی تای توسط قهرمان موی تای جهان اندرسون سیلوا

انچه در این مجموعه اموزش داده می شود :


1-اصول موی تای : موقعیت پاها در موی تای ،‌ تنفس و تعادل در موی تای ، ساق پا درموی تای ،‌ زویه و محور انتقال در موی تای ، لگد زدن بوسیله پاها ،و اصول دیگری که شما را قدرتمند تر و سریع تر می کند

۲- حملات در موی تای : حمله برای آسیب زدن به حریف ، بی حس کردن ، ضربه فنی کردن ، تمرین انواع ضربات مشت و لگد

۳- زانو در موی تای : ضربات با جلوی زانو ، اهداف زانو ،‌ حملات جانبی زانو و … همه چیز در مورد زانو در موی تای

۴- ضربات در موی تای : آموزش انواع ضربات در ورزش موی تای برای مبارزه بهتر در رینگ مسابقات : ضربات به نواحی مختلف بدن حریف :‌ پا ،‌بدن و نواحی دیگر بدن ، با استفاده از ضربات موثر پا

۵- ضربات لگد در موی تای ، ضربات مشت و حمله به حریف با سبک ها و روش های مختلف و دفاع در موی تای

۶- آموزش موی تای برای مقابله با حملات و دفاع در برابر کشتی گیران ! (حملات بالاتنه و پایین تنه ) ، برای مقابله با حملات بوکسورها ،‌ و برای مقابله با حملات میو تای کارها ،‌برای مقابله با حملات گارهای باز و بسته


۷- تمرین و مبارزه ها با حریف تمرینی

فروشنده: فروشگاه هدف

قیمت: 7,800 تومان

درصد :50

روش خرید: برای خرید آموزش موی تای، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید   آموزش موی تای

فروشگاه اینترنتی بازدید : 9 جمعه 14 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
آموزش نانچاكو (نانچیكو)

  آموزش نانچاكو (نانچیكو)

دسته نرم افزار آموزشی زیردسته ورزشی

آموزش نانچاكو (نانچیكو)

Nunchaku


1 دی وی دی

5800 تومان


قابل استفاده در دستگاه های پلیر خانگی و كامپیوتر

زبان انگلیسی روان و قابل فهم

آموزش تصویری و گام به گام



شناخت نانچیکو و فلسفه حرکات آن

آموزش حرکات مختلف با نانچیکو و بکارگیری حرکات در مبارزات

چگونه نانچیکو را بیاموزیم و کمترین صدمه را به خود بزنیم


نانچاکو یا نانچیکو از دو تکه چوب سخت که توسط طناب یا زنجیر به هم متصل شده است تشکیل شده است. در گذشته و حال این سلاح جزو ابزار کشاورزی بشمار می رفت.

هر چوب نانچاکو را فک گویند و این فک از سه قسمت بالا، میانی و پایین تشکیل شده است. بطور عمده هر سلاح نانچیکو از سه قسمت اصلی و کاربردی تشکیل شده است و اتصال بین دوفک یک قسمت را تشکیل می دهد. قسمت بالائی را سرفک گویند و در انتهای فک که همان محل برخورد فک با اجسام یا حریف می باشد را ته فك گویند. روایتی باستانی است که در مورد تمامی سلاح ها درهنرهای رزمی نین جوتسو گفته می شود :
(طی ساعت ها تمرین با نانچاکو، این سلاح جزئی از روح و بدن شما خواهد شد). هنگامی که شما با این نیت تمرین کنید، نانچاکو عضوی از بدن شما می شود. قدرت تخریب این سلاح بیش از ۳۰۰ کیلوگرم می باشد که به راحتی می تواند جمجمه دشمن را منحدم کند. این سلاح ساده و ارزان در دسترس همگان است و می توان آنرا به راحتی ساخت.

استفاده از این سلاح در هنرهای رزمی بطور کلی شامل ۵ روش بسیار مهم میباشد:

ü تکنیک های دفاعی

ü تکنیک های هجومی

ü تکنیک های ترفندی

ü تکنیک های نمایشی

ü تکنیک های آکروباتیکی رزمی

ساختار نانچیکو انواع زیادی دارد: – چوبی – پلاستیکی – فلزی – پارچه ای – ابری و – باتومی. اندازه ناچیکو به نوع وشرایط استفاده از آن بستگی دارد ولی در بهترین اندازه، باید تمام یک فک آن آرنج تا مشت جمع کرده شما را پوشش بدهد. سرعت مانور با نانچیکو بستگی به تمرینات مستمر و منظم شما دارد. هر تکنیکی باید ساعت ها تمرین شود تا بتوان به مهارت رسید. کار با این اسلحه در ابتدا ممکن است صدماتی به شما بزند.

این ویدئو آموزشی توسط استاد Kuznetsov از فدراسیون روسیه ارائه شده است.



كلیه محصولات فروشگاه دارای ضمانت می باشد و در صورتی كه محصولی مشكلی داشته باشد نسخه تعویضی در اسرع وقت مجدداً ارسال می شود

فروشنده: فروشگاه هدف

قیمت: 5,800 تومان

درصد :50

روش خرید: برای خرید آموزش نانچاكو (نانچیكو)، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید   آموزش نانچاكو (نانچیكو)

فروشگاه اینترنتی بازدید : 10 جمعه 14 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
آموزش جیت کان دو

  آموزش جیت کان دو

دسته نرم افزار آموزشی زیردسته ورزشی

آموزش جیت کان دو

Jeet Kune Do


2 سی دی

6800 تومان


قابل استفاده در دستگاه های پلیر خانگی و كامپیوتر

زبان انگلیسی و چینی

آموزش گام به گام و تصویری


آموزش هنر رزمی سبك جیت كان دو

ورزشی که بنیانگذار آن بروس لی می باشد

سبکی متفاوت از ورزش های رزمی که با ابتکار بروس لی شکل گرفت

جیت کان دو یک سیستم مبارزاتی و یک فلسلفه است که توسط بروس لی پایه گذاری شده است .

جیت کان دو (به چینی 截拳道) یکی از ورزش‌های رزمی سرزمین چین است که توسط بروس لی، کونگ فوکار و هنرپیشه معروف سینما پایه گذاری شد.

بیشتر تکنیک‌های جیت کان دو براساس هنر رزمی وینگ چون کونگ‌فو طراحی شده‌است، چرا که بروس لی تمرینات کلاسیک رزمی خود را در هنگ کنگ زیر نظر استاد ییپ من استاد بزرگ این سبک انجام داده‌بود.

فنون وینگ چون در جیت کان دو به شکلی تغییر یافته‌اند که کاربردی تر باشند و استفاده از سلاح‌های سرد نیز در آن بسیار گسترده‌تر است. بسیاری از ضربات و حرکات سایر هنرهای رزمی به‌آن افزوده شده‌اند، به طوریکه برخی جیت کان دو را اولین رشته و الگوی ابتدایی هنرهای رزمی ترکیبی می‌دانند.

روش استفاده از سلاح‌های سرد در جیت کان دو بر پایه هنرهای رزمی کالی و اسکریما است از همین رو این رشته جیت کان دو کالی اسکریما نیز نامیده می‌شود.

این رشته گاهی جان فان کونگ فو نیز نامیده می‌شود. جان فان حروف اول نام بروس لی در زبان چینی است. به همین جهت در سال ۲۰۰۴ بنیاد بروس لی نام رسمی این هنر رزمی را به جان فان جیت کان دو تغییر داد.

پس از سفر بروس لی از هنگ کنگ و عدم دسترسی به استاد ییپ من، او به فکر ایجاد روشی رزمی افتاد. ایده جیت کان دو در سال ۱۹۶۵ در ذهن بروس لی متولد شد. مبارزه با وان جک مان تأثیر بسزایی بر فلسفه مبارزه بروس لی گذاشت. با آن که بروس حریفش را به طرز فجیعی شکست داد، اما معتقد بود که آن مبارزه بیش تر از حد معمول طول کشیده و او نتوانسته‌است آنطور که انتظار دارد از تکنیکهای وینگ چون استفاده کند، بعلاوه او دیگر نمی‌توانست به یادگیری و تکمیل هنر رزمی وینگ چون بپردازد چون فرسخها از استادش دور بود.

او به سیستمی احتیاج داشت تا به شکوفایی هرچه بیشتر داشته‌هایش بپردازد. به همین خاطر با تاکید بر «کاربردی بودن، انعطاف پذیری، سرعت و کارآمدی» به توسعهٔ سیستم جدیدی پرداخت. او شروع به استفاده از روش‌های آموزشی متفاوتی کرد: بدنسازی برای افزایش قدرت، دویدن برای افزایش استقامت، تمرینات کششی برای انعطاف پذیری و بسیاری از روش‌های دیگر که او دائماً در حال منطبق کردن با سیستمش بود.

لی بر آنچه که «روش بی روشی» می‌نامید بسیار تاکید داشت. ایده‌ای که بیانگر رهایی از روشهای فرمالیته -همان سبکهای سنتی- بود. بروس لی احساس می‌کرد سیستمی که او «جان فان کونگ فو» (آموخته‌های بروس لی از هنرهای رزمی) نامیده‌است، محدود کننده‌است و به همین خاطر آن را به آنچه که با نام جیت کان دو توصیفش کرد، تغییر شکل داد. نامی که بعدها از مطرح کردن آن اظهار پشیمانی کرد چون از نام جیت کان دو نیز ویژگی‌های خاصی برداشت می‌شد که هر سبکی به نوبه خود ادعا می‌کند، درحالیکه ایدهٔ هنر رزمی او خروج از هر گونه عوامل محدود کننده بود.

در این آموزش مقدمه ای بر یونگ فان کیک بوکسینگ و جیت کاندو را تماشا خواهید کرد

فروشنده: فروشگاه هدف

قیمت: 6,800 تومان

درصد :50

روش خرید: برای خرید آموزش جیت کان دو، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید   آموزش جیت کان دو

فروشگاه اینترنتی بازدید : 10 جمعه 14 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
آموزش دروازه بانی فوتبال

آموزش دروازه بانی فوتبال

دسته نرم افزار آموزشی زیردسته ورزشی

آموزش دروازه بانی فوتبال

Soccer Goalkeeping

2 سی دی

8500 تومان

دارای بسته بندی اورجینال

قابل استفاده در دستگاه های پلیر خانگی و كامپیوتر

به زبان فارسی

آموزش تصویری و گام به گام

هنر دروازه بانی را بیاموزید

از ابتدا با اصول علمی و اطلاع از دانش فوتبال جلو بروید

مجموعه ای جامع از اصول دروازه بانی برای کسانی که می خواهند بهتر باشند

دروازه بان آخرین کسی است که می تواند از ورود توپ به دروازه جلوگیری کند و یا برعکس مرتکب خطا شود و آیا می دانید به عنوان نفر آخر چه کاری باید انجام دهید تا بهترین نتیجه برای تیم شما حاصل شود. ایا تا کنون به تمامی حالات ممکن و احتمالی برای تصمیم گیری دروازه بان در لحظات بحرانی اندیشیده اید.

دروازه بان مهم ترین و حساس ترین پست را در زمین بازی دارد چرا که اگر دیگر بازیکنان اشتباهی را مرتکب شوند قابل جبران است اما اگر دروازه بان کوچک ترین اشتباهی کند دیگر قابل جبران نیست و یک تیم ضرر می کند به همین دلیل تیم های بزرگ دنبال دروازه بانان خوب هستند تا از لحاظ دروازه خیالشان راحت باشد .

البته تبدیل شدن به یک دروازه بان خوب نیازمند تمرین و سخت کوشی بسیار زیادی است ولی تمرین به تنهایی کارایی لازم را ندارد و اگر می خواهید زحمات شما برای دروازه بانی بهترین نتیجه را داشته باشد بایستی دانش دروازه بانی را هم بدانید و این مجموعه در این زمینه به شما کمک خواهد کرد.



كلیه محصولات فروشگاه دارای ضمانت می باشد و در صورتی كه محصولی مشكلی داشته باشد نسخه تعویضی در اسرع وقت مجدداً ارسال می شود.

فروشنده: فروشگاه هدف

قیمت: 8,500 تومان

درصد :50

روش خرید: برای خرید آموزش دروازه بانی فوتبال، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید آموزش دروازه بانی فوتبال

فروشگاه اینترنتی بازدید : 13 جمعه 14 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
آموزش اسکیت

آموزش اسکیت

دسته نرم افزار آموزشی زیردسته ورزشی

آموزش اسکیت

دارای بسته بندی اورجینال

1 سی دی

3000 تومان





قابل استفاده در دستگاه های پلیر خانگی و كامپیوتر

به زبان فارسی

آموزش گام به گام و تصویری


ورزشی مفرح برای سنین مختلف

سرعت ، لذت و شادابی با ورزش اسکیت

اسکیت را اصولی و علمی بیاموزید

هدیه ای جذاب برای فرزندان دلبند شما


وقتی در خیابان یا پارک و ... در حال حرکت هستید شاید از کنارتان اسکیت بازانی رد شده باشند و یا در حال لذت بردن از حرکت به این صورت بوده اند.
اسکیت سواری ورزشی بسیار لذت بخش و پرکاربرد است و علم آن بیشتر از طریق درک تمرینی و علمی (تکنیکی) است.
این مجموه آموزشی به شما کمک می کند به خواسته های خود برای فراگیری این ورزش لذت بخش دست یابید.





آنچه در این مجموعه اموزش داده می شود :



ü فیلم های آموزشی

ü تکنیک ها و مهارتهای کنترلی

ü تکنیک ها و مهارتهای حرکتی

ü تکنیک ها و مهارتهای سرعتی

ü مطالب خواندنی پیرامون ورزش اسکیت

ü و ...




كلیه محصولات فروشگاه دارای ضمانت می باشد و در صورتی كه محصولی مشكلی داشته باشد نسخه تعویضی در اسرع وقت مجدداً ارسال می شود

فروشنده: فروشگاه هدف

قیمت: 5,800 تومان

درصد :50

روش خرید: برای خرید آموزش اسکیت، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید آموزش اسکیت

تعداد صفحات : 102

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1021
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 36
  • آی پی دیروز : 8
  • بازدید امروز : 39
  • باردید دیروز : 10
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 76
  • بازدید ماه : 57
  • بازدید سال : 1,519
  • بازدید کلی : 12,983